Hoe plaats ik een bestelling?
Kies een item uit de collectie. Kies hierna het materiaal en het formaat. Na deze keuzes wordt je verwezen naar de winkelmand. Hier kan je je bestelling plaatsen.
Welke materialen kan ik kiezen?
Bij Wllart kun je kiezen uit de volgende materialen:
- Forex® : een mat materiaal van 5mm dikte. Zeer licht van gewicht.
- Dibond® : een halfmat materiaal van 3mm dikte. Kunstof met een laagje aluminium.
- Plexiglas® : een hoogglanzend materiaal van 5mm dikte. Voorzien van een zwarte laag erachter.
Wat is de kwaliteit van de materialen?
Voor plexiglas werken uitsluitend met galeriekwaliteit. Deze kwaliteit is van belang voor de helderheid van het glas. Hierdoor ontstaan er zeer kleurechte en levendige beelden.
Kan ik ook een eigen foto aanleveren?
Bij Wllart kan je inderdaad je eigen foto laten printen op onze kwaliteitsmaterialen. Wij controleren je bestanden en zorgen ervoor dat je ook hiermee de hoogste kwaliteit ontvangt. Neem hiervoor contact met ons op.
Wat is de levertijd van Wllart
Wij hanteren een levertijd van 5 werkdagen. Je bestelling wordt op de 4e werkdag verzonden.
Ik heb geen bevestiging ontvangen?
Mogelijk is de bevestigingsmail per ongeluk in je spam inbox terechtgekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
Hebben jullie ook andere mogelijkheden dan de online collectie?
Bij Wllart doen we alles om je tevreden te stellen. Heb je een bijzondere vraag die niet binnen onze collectie valt, neem dan contact met ons op. Wij kunnen het onmogelijke mogelijk voor je maken.
Kan ik ook als bedrijf bestellen?
Uiteraard is dit mogelijk bij Wllart. Voor zowel Nederlandse als buitenlandse bedrijven is het mogelijk voor uw bedrijf te bestellen. U ontvangt per mail een factuur. Buitenlandse bedrijven kunnen het BTW nummer apart vermelden.
Leveren jullie aan het buitenland?
Uiteraard leveren wij aan het buitenland. Neem hiervoor contact met ons op. Wij hebben voordelige afspraken betreft verzending.
Is je bestelling beschadigd?
Controleer bij bezorging je verpakking goed op eventuele beschadigingen. Indien je pakket beschadigd is maak je hiervan een foto en stel je de koerier hiervan op de hoogte. Neem hierna contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat er op korte termijn een nieuw kunstwerk bij je afgeleverd wordt.